söndag 4 maj 2008

Motion

CYKLING yay. Började bra och slutade hyfsat heheh .Nejvars nörjd med turen.Har ju börjat motionera båda hundarna.Tur är att min gamle hane inte är så snabb så då hinner Baby Breeze med. Utan att dö av tempot. Finns mycket drag vilja i henne men samtidigt "valpig" osäkerhet. Som på sätt och vis förstärks utav min ibland loja hane. Som testar gränserna. Men vi skall lösa det med känner jag.Är ju trots allt ändå jag som bestämer ?! =)(Givetvis är det jag som bestämer)


Samt efter intressant samtal med malle på vägen hem från Västerås insåg jag att det kan vara dags å spendera pengar på sig själv. Är i stort behov av ett par joggingskor.....så jag kan motionera hundarna hehehe.

I övrigt planerar jag på att kunna besöka Larv å träffa folk samt titta på utställningen.

1 kommentar:

Linda sa...

...kikar in.... :0)